O nas

Czy 12 lat to dużo?

Naszym zdaniem to wystarczający czas na poznanie potrzeb armatorów i zrozumienie wciąż zmieniającego się rynku.

Dzięki ResGo.pl umiemy odmieniać słowo rezerwacja przez wszystkie przypadki. Poznaliśmy rynek obiektów noclegowych na wynajem, dostarczaliśmy rozwiązania rezerwacji miejsc postojowych w marinach. Tworzyliśmy nawet system rezerwacji stolików w restauracji. Ale naszym największym obszarem działalności są jachty, łodzie, houseboaty, a ostatnio również apartamenty na wodzie.

Znamy branżę od podszewki, bo sami zaczynaliśmy przygodę w roli armatora. Doskonale wiemy, z czym zmagają się małe, rodzinne firmy, ale i potrafimy rozpoznać potrzeby tych największych. Zaufało nam ponad 100 firm czarterowych i armatorów, z którymi współpracujemy. To wystarczający czas i wystarczająca reprezentacja grupy docelowej do poznania zasad, potrzeb i reguł obowiązujących na rynku wynajmu jachtów.

W odpowiedzi na nie powstał produkt pozwalający armatorom budować swoją markę, sprzedawać swoje jachty z pominięciem pośredników przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich zalet sprzedaży wielokanałowej. Stworzyliśmy produkt, który rozwija się wraz z każdym nowym użytkownikiem wykorzystującym go na swojej stronie.

Choć minęło 12 lat, nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Wiele naszych pomysłów powstało na wodzie, a ponieważ żeglarstwo to część naszego życia, wiemy, że będą pojawiać się kolejne. Spotkania z armatorami i niezliczone rozmowy są kolejnymi impulsami do zmian, ulepszania i powiększania naszej oferty.